Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza neformálních sociálních vztahů v procesu učení na pracovišti
Urbanová, Tereza ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Baumgartner, František (oponent)
Koncept Workplace learning je moderním pojetím procesu učení na pracovišti, který definuje učení jako interakci mezi jedincem a pracovištěm, které chápeme jako sociální prostředí. Tento přístup redefinuje tradiční způsoby pojetí profesního vzdělávání a poskytuje nový pohled na proces učení v organizaci jako nepřetržitý proces učení, jež je vymezen prostorem pracoviště. Cílem diplomové práce je ověření hypotézy o souvislosti množství a kvality vztahů na pracovišti a intenzity učení. Pro analýzu procesu učení jsou v diplomové práci použity nástroje kvalitativního výzkumu. Zkoumání neformálních vztahů na pracovišti je realizováno pomocí sociometrického dotazníku a doplněno o rozhovory s vybranými zaměstnanci, kteří reprezentují jednotlivé hierarchické stupně v organizaci. Empirické šetření práce proběhlo ve třech průmyslově orientovaných organizacích odlišných oborů na území Moravy, konkrétně v Jihomoravském, Zlínském a Moravskoslezském kraji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.